Hari ini setelah ‘facebook-ing’ during lunch, i reach to a sense of being an under achiever. Tapi saya bukan…kerana….

1.Ibu bapa saya sangat bangga saya berjaya habis degree saya dengan susah dan kepayahan yg amat….

2.Saya rasa saya bukan…

3.I’m not 30 yet….

4.Saya yakin saya bukan.

Jadi di sini ingin saya senaraikan benda-benda saya mesti lakukan sebelum umur 35 tahun…kerana selepas umur saya 35 tahun, dan saya masih belum mencapai kepuasan dalam hidup…there must be something wrong with my brain…definitely….

1.Kahwin…

2.Melahirkan 4 orang anak…

3.Mempunyai rumah sendiri.

4.Memandu semula

5.Lulus kelas bermain gitar

6.Bertukar kerja atau bertukar posisi dalam company

7.Mempunyai RM10,000 dalam pelbagai bentuk aset yg tidak boleh dicairkan dengan mudah…

8.Mengumpul barang-barang tembaga dgn begitu banyak.

9.Masih mengekalkan berhubungan baik dengan kawan2 sedarjah saya

10.Masih kekal ‘hot‘ di mata suami saya.

*Semua perkara-perkara ini amatlah penting dan tiada priority ke atasnya kerana semuanya adalah top priorities.

Jika perkara-perkara di atas tidak dapat dilaksanakan dengan baik….there is definitily lost time duration untuk untuk planning saya pada umur 35 tahun hingga 50 tahun.

 

p/s:Jika suamai saya benarkan, saya nak mewarnakan rambut saya berwarna merah sentiasa….hehehehe